Bij Klinimed vinden we jouw tevredenheid ontzettend belangrijk. 

 

Wij willen immers het meest betrouwbaar zijn!

 

Toch kan het soms gebeuren dat iets niet helemaal gaat zoals je had verwacht. Misschien voldoet een product niet, is het defect, verkeerd geleverd, of zelfs helemaal niet geleverd. Jij moet daar natuurlijk niet de dupe van zijn, dus gaan we ons best doen om het alsnog op te lossen.

 

Hoe kunnen we je klacht het beste oplossen?

 

Als je een klacht hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We zijn elke werkdag van 8.30 tot 17.00 uur bereikbaar via:

  • Telefoon: 085-7441446

  • E-mail: info@klinimed.nl

  • Schriftelijk: Stuur je klacht naar Klinimed B.V., Boekweitstraat 11, 2153GK Nieuw-Vennep (onder vermelding van 'Klachten')

We zorgen ervoor dat je klacht binnen 5 werkdagen in behandeling wordt genomen en streven naar een snelle en passende oplossing.

Om je klacht snel te kunnen verwerken, vragen we je om de volgende informatie aan ons door te geven (of gebruik ons contactformulier):

  • Een duidelijke omschrijving van de klacht en waar je niet tevreden over bent

  • Een ordernummer of pakbonnummer

  • De naam van het product, eventueel het artikelnummer en de datum van ontvangst

  • De oorzaak van de klacht (bijv. defect, verkeerde levering, ontbrekende producten)

  • Hoe we het beste contact met je kunnen opnemen: telefoon, e-mail of post

  • Vergeet je contactgegevens niet!

 

Onafhankelijke Klachtencommissie

 

We werken momenteel aan het opzetten van een onafhankelijke klachtencommissie, helaas is die er nu nog niet. Tot die tijd kun je altijd contact opnemen met onze Teamlead Sales & Service om samen naar een andere oplossing te kijken. Deze is bereikbaar via het algemene telefoonnummer. We willen je graag helpen!