• Productexperts uit de zorg
  • Persoonlijke klantenservice
  • Meer dan 5 jaar expertise in medisch materiaal
  • Compleet assortiment meer dan 2.000 producten

Bestel- en bezorginformatie

Lockdown- en coronadrukte bij pakketdiensten.

Wij doen er alles aan je pakket zo snel als mogelijk te bezorgen. Helaas kan de bezorgtijd langer duren dan je van ons gewend bent. Dit door de drukte bij pakketdiensten gedurende corona. Mocht je vragen hebben over de status van je bestelling, kan je altijd contact met ons opnemen. 

 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij versturen bestellingen elke doordeweekse dag uit. Wat inhoudt dat u uw bestelling de volgende werkdag meestal in huis heeft. Bijzondere omstandigheden kunnen voor vertraging van de levering zorgen. Let op: Ons doel is zoveel mogelijk producten binnen ons assortiment voorradig te houden. Door ons uitgebreiden assortiment is dit niet altijd mogelijk. Wenst u dat wij een ijzere voorraad voor u achterhouden? Dit is zeker mogelijk neem daardoor contact met ons op.

Indien u uw bestelling op doordeweekse dagen plaatst voor 14:00, wordt deze nog dezelfde dag in behandeling genomen. 

 

Kan ik zien waar mijn bestelling is?

Nadat uw bestelling bij ons het magazijn verlaat wordt door onze logistiek centrum een mail gestuurd naar uw e-mail adres, met daarin de betreffende track en trace codes voor het volgen van uw pakket.

 

Ik heb een spoedopdracht kan het vandaag nog geleverd worden?

Neem contact op met onze klantenservice op 085-7441446. Wij doen er alles aan u zo zo goed mogelijk te helpen. 

 

Verzendkosten

Bestelling waarde:

  • Tot 75 euro ex. btw = 9,95
  • Tussen de 75 en 450 euro ex. btw = 6,95
  • Boven de 450 euro excl. btw = gratis

 

Voor België 

  • Altijd excl. btw = 10,62

 

Verkeerd besteld artikel of u wilt retourneren kan dat?

Ja, dit kan in de meeste gevallen. Gelieve binnen 14 dagen te melden dat e.e.a. retour moet bij onze klantenservice. In onze webshop vindt u een antwoordnummer, deze dient vermeld te worden op het retourpakket. Bij retour wordt het product geinspecteerd en weer terug in de voorraad genomen indien mogelijk. Na inspectie en het retour ontvangen van het product, krijgt u van ons uw geld teruggestort op uw rekening binnen 5 werkdagen na goedkeuring. 

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

U kunt ervoor kiezen om uw bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. H Klik onder "uw gegevens" op "ander afleveradres", hier vult u de juiste gegevens in. 

 

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?

Als u aangeeft in het veld opmerkingen bij het afrekenproces dat u het graag wilt komen ophalen dan nemen wij persoonlijk contact met u op, zodat e.e.a. in werk gesteld kan worden.

 

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

U ontvangt per e-mail een orderbevestiging. In deze e-mail staat een overzicht van de geplaatste bestelling en een ordernummer. Mocht u contact opnemen met onze klantenservice, houdt u ordernummer dan gereed. 

 

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact met ons op te nemen: bel naar 085-7441446. Onze collega kijkt dan wat er mogelijk is voor u. 

 

Bedrijfsgegeves

KVK:   63853833

BTW:  NL855428314B01
IBAN: NL95INGB0006709837

review customer

Review

"Je zoekt een betrouwbare leverancier nou dan zit je hier goed. Je wordt gebeld als er dingen niet geleverd kunnen worden, er worden alternatieven aangeboden en zeker in deze tijd is dat heel fijn als een groothandel met je meedenkt. We zijn nu voor de kliniek bezig met een maatwerk assortiment en ze helpen me zelfs met inventarisatie van wat ik allemaal heb liggen. Helemaal top dit! Wat zoek je nog meer." - Iris

Nieuwsbrief