Klinimed B.V. Tappersweg 8K 2031 ET Haarlem Tel. 085-7441446 info@klinimed.nl

Bestel- en bezorginformatie

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wij versturen alle bestellingen op Dinsdag en op Vrijdag wat inhoudt dat u deze Woensdag of Maandag meestal in huis heeft. Natuurlijk uiterlijk een dag later. Let op: wij zouden graag alle producten op voorraad houden, maar dit kunnen wij helaas niet. Indien u uw bestelling plaatst voor 12:00 wordt deze vaak nog dezelfde dag in behandeling genomen. 

Wij nemen nadat u uw bestelling heeft geplaatst nog even persoonlijk contact op hetzij telefonisch of per mail om de levertijd door te geven in het geval dit afwijkt. 

Kan ik zien waar mijn bestelling is?

Nadat uw bestelling bij ons het magazijn verlaat wordt door onze logistiek centrum een mail gestuurd naar uw adres met de betreffende track en trace codes voor het volgen van uw pakket.

 

Ik heb een spoedopdracht kan het vandaag nog geleverd worden?

Neem contact op met onze klantenservice op 085-7441446

 

Verkeerd besteld artikel of u wilt retourneren kan dat?

Ja dit kan in de meeste gevallen. Gelieve binnen 10 dagen te melden dat e.e.a. retour moet bij onze klantenservice. De kosten voor het laten ophalen van het pakket bedragen €8,50. Hiervoor wordt het product geinspecteerd en weer terug in de voorraad genomen indien mogelijk. Na inspectie en het retour ontvangen van het product krijgt u van ons uw geld teruggestort op uw rekening binnen 5 dagen na goedkeuring. 

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

U kunt ervoor kiezen om uw bestelling op een ander afleveradres te laten bezorgen. Handig als u de bestelling bijvoorbeeld als cadeau verstuurt of op uw werk wilt laten afleveren. Indien u de bestelling laat inpakken en als cadeau bij iemand laat bezorgen, wordt er géén factuur bijgesloten en worden de prijskaartjes van de artikelen verwijderd. Klik onder "uw gegevens" op "ander afleveradres", hier vult u de juiste gegevens in. Gelieve in dat geval bij het veld opmerkingen aan te geven dat dit om een cadeau gaat!

 

Kan ik mijn bestelling komen ophalen?

Als u aangeeft in het veld opmerkingen bij het afrekenproces dat u het graag wilt komen ophalen crediteren wij de verzendkosten en storten deze na betaling binnen 24 uur terug op uw rekening. 

 

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

U ontvangt per e-mail een orderbevestiging. In deze e-mail staat een overzicht van de geplaatste bestelling.

 

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact met ons op te nemen: bel naar 085-7441446.

 

Bedrijfsgegeves

KVK:   63853833
BTW:  NL855428314B01
IBAN: NL95INGB0006709837

Nieuwsbrief

Vraag een barcode scanner aan!

Vraag een barcode scanner aan!